Supportpagina

Op deze pagina lichten wij de veelgestelde vragen voor je uit. Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Leg dan jouw vraag voor aan jouw eigen werkgever.

Staat jouw vraag niet in de top 3 veelgestelde vragen (zie hieronder)? Mogelijk vind je het antwoord van jouw vraag in deze algemene handleiding. Hierin staat meer over inloggen, verlof aanvragen, wachtwoord wijzigen, etc.

Of bekijk de supportwebsite van Nmbrs, waar antwoord wordt gegeven op diverse vragen.

Vragen?
06-10240905
Hester Assink-Roordink Vennoot/Sr. HR en Salaris Consultant

Veelgestelde vragen

1. Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, wat nu?

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Klik dan in het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt vervolgens een e-mail met instructies om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen. Jouw gebruikersnaam is het e-mailadres waarop de activeringsmail is binnengekomen.

2. Ik kan niet inloggen met Two factor authentication, wat nu?

Lees in deze handleiding meer over hoe je inlogt met Two factor authentication. De beveiliging van jouw persoonlijke gegevens staat bij ons voorop, daarom log je in met Two factor authentication.

Installeren van de app voor Two factor authentication
Om gebruik te kunnen maken van Two factor authentication, moet je de Google authenticator app op jouw smartphone installeren. In deze handleiding wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je de Google authenticator app installeert.
Let op! Dit is een andere app dan de algemene app van Empower online (de Nmbrs ESS app genaamd).

Heb je geen smartphone?
Beschik je niet over een smartphone en kun je daarom geen gebruik maken van de app? Dan biedt de browser Chrome een plug-in die een code voor je genereert op jouw computer. Deze plug-in moet je installeren. Jouw werkgever kan deze handleiding opvragen via zijn contactpersoon bij Empower B.V..

3. Mijn Google Authenticator app werkt niet meer, wat nu?

In sommige gevallen werkt de Google authenticator app niet meer, bijvoorbeeld als je:

1. een nieuwe telefoon heeft aangeschaft;
2. de app heeft verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

De Google authenticator app moet dan gereset worden. Je kunt hiervoor contact opnemen met jouw werkgever, hij/zij kan de app voor je resetten. Heb je een nieuwe Android telefoon? Dan kun je van jouw oude Android toestel de codes van jouw Google authenticator app overzetten. Lees hiervoor paragraaf 2.4 van deze handleiding.

Informatie voor werkgevers

Hier vind je een aantal handleidingen om als werkgever met Empower online aan de slag te gaan.

1. Handleiding Empower online medewerker
2. Handleiding DGA / reguliere verwerking
3. Handleiding Empower selfservice
4. Handleiding Empower online managerlogin
5. Handleiding Two factor authentication
6. Handleiding Two factor authentication (EN)
7. Handleiding Two factor authentication (DE)

Heb je specifieke vragen? Dan kun je altijd contact opnemen met jouw contactpersoon bij Empower.